buuuuuussssss !!

mmmmhh så får det bli , skulle ja orka åka fyrhjuling ända till ilanda ? njaaaeee .. de är visserligen bara två mil men lär ju ta sin lilla stund å de kommer säkert antingen vara stenkallt ute eller så kommer de väl regna .. och känns ju inte så super att komma till jobbet dyngblöt å lukta fyrhjuling . nej tack .. så det får bli bussen , går 5.05 från E18 ( tyck lite synd om mig !!!! ) daniel är iaf snäll och kör mig till busshållplatsen för dit hade jag nog varken vågat eller orkat gått själv , mörkrädd som jag är =/
funderar på att gå in noppra mina ögonbryn nu snart innan dom växer igen och blir ett enda stort , sen ta en väldigt lång och varm dusch .. mens värk har jag och allt är bara jätte fel , BUHUUU !
har frusna jordgubbar i frysen som ja tänker tina å sen äta så de så ...
sen blir de nog en tidig säng för mig idag med tanke på att jag ska upp typ halv fem imorn och dessutom lyckas få med mig daniel upp och ut .. yes .. jävla bilar säger ja bara , så förbannat trött på bilar som bara går sönder !!!
men men ska väl inte deppa ihop för de , imorn är de ju lön !!! och återigen dags att betala månades räkningar , jisses va skoj :S nej nu ska ja sluta va så neggo ..
snart är de halloween ju , funderar starkt på att dra ut då om nånting kul händer ?



puss da ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0