jävla skit telia !

fan ibland blir ja bara så jävla förbannad ! :@ ringde telia första gången den 6 / 10 vilket är 21 dagar sen , efter några dagar skulle vi ha både nytt modem och en digitalbox i bredvlådan så att vi kunde installera vårat nya internet den 14 / 10, fick vi nån ? nej ingenting .. inget brev , ingen bekräftelse , inget samtal , ingenting ..
har nog ringt telia varje dag sen detta och frågat och tjatat om något bredband kommer ? ja de är på g säger dom bara .. efter massa jävla krångel , ringde ja nu återigen IDAG och fick prata med en jätte trevlig tjej som själv tyckte att vissa på telia var dumma i skallen som inte gjorde rätt , vissa bryr sig helt enkelt inte om kunderna .. men hon lovade att hon skulle ta sig an detta och ringa mig imorn bitti direkt hon fixat det hela och det hoppas jag verkligen hon gör och vi ska ta mig fasen inte behöva betala för de dagar som gått som vi inte kunnat använda något bredband ! gaaaah !!!!!!! men men får se imorron va som sker då ...

bussresan både till & från jobbet gick bra , ja dog inte :)
blir ju förmodligen buss imorn med eftersom alla fordon behagar gå sönder men jaja ..


nej nu ska ja äta min mat vänta på daniel sen duscha sen vänta på nån annan ...

kyss !






och du kan fanimej bara dra åt helvete alltså ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0