man ska lära av sina misstag

men det gör inte jag , kan börja med gårdagen .. kom ut 5.22 på möran och skulle säta mig i bilen å åka ,tänkte åka förbi macken på våxnäs & köpa frukost som ja skulle ha på jobbet .. men kom inte så långt då bilen inte starta , nej !
fick gå in igen , väcka daniel så fick han komma ut å starta bilen med startkablar och .. MOPEDEN :P
haha ja lär mig aldrig stänga av de jävla steget .. en annan gång när ja hade 850:in gjorde jag samma sak å me de dret batteriet va de stendött .. så fick väcka daniel så fick han åka hem till alexandras mamma och hämta kablar ... 6 på morgonen , känndes bra :P jaja iväg till jobbet kom ja igår iaf och kom bara 2minuter försent vilket ändå är ganska normalt för mig :D
idag skulle ja lämna min dator hos min kära fader men glömde den i all hast imorse så blev itna utav de ..
tror ja ska lägga mig å sova en stund innan daniel kommer hem faktiskt ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0