tack telia..

..ni suger för övrigt ...


sitter nu i telefon med kundtjänst telia jag har för närvarande plats 64 i kön , drygt ? svar : ja !
jag förstår inte riktigt hur dom tycker att det ska gå snabbare när man ska "prata sig fram" till vilken del av kundtjänsten man vill komma , säg va du vill ha hjälp med så kopplar jag dig , vad gäller ditt ärende ? bredband sa ja igår .. okej felanmälan stämmer det ? NEJ !! BREDBAND ... !! så säger ursäkta mig könan i telefon : förlåt jag uppfattade inte .. så säger man bredband igen så säger hon ursäkta jag uppfattar inte va du säger så jag kopplar dig till kundtjänst .. nej men grattis .. hur går de snabbare när dom inte ens förstår ren svenska och inte hör skillnad på bredband & felanmälan ? ;S jaaa .. idag gäller detta ett annat ärende får se om dom är lika ( o ) - trevliga som igår .. dålig jävla service på hela jävla telia är de eftersom dom gjorde totalt fel när jag flyttade bredbanden till våran nya adress , massa bra erbjudanden hade dom för mig men så braaaa att jag måste vänta ytterligare .. gaah jag blir tokig ...
MEN var ändå in på bke idag och köpte en ny telefon , med telia abbonemang , trots deras dåliga service och otrevliga personal så har dom trots allt ganska bra abbonemangs erbjudanden .. så jag köpte den , kom idag tror ja :P
sony ericssons c905 tror ja ?




den sitter på laddning nu , tänkte att jag skulle ta bilder & lägga in på lägenheten sen eller imorn :)


nu har jag plats 40 i kön :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0