är de nåt fel på mig .. ?

eller är de helt normalt att vara choklad - kåt ? :P
ja är totalt jävla såld på allt som innehåller choklad , ja vete tusan va som har hänt me mig haha .. men det är iaf min kära pojkvän som har fått mig att äta alla dessa snuskigheter igen .. va ju göör duktig innan ja träffa han , åt inte chips eller godis å drack framför allt ALDRIG coca - cola ! men sen träffa ja han å då vare kört , tycker inte ens om cola egentligen men ja dricker ju om de finns liksom å de brukar det göra här hemma :P
försöker dra ner på skiten men han älskar ju cola ;D
men choklad , hmm va tvungen in på maxi förut åköpa delikatobollar och marabou choklad :$ hjälp .. sen har ja börja dricka massa massa kaffe me , dock inte vanlig kaffe utan såklart med CKOLAD i , typ viener melange eller va fasen det heter , i love it ! :D
jaja nog snackat om choklad haha .. va då i stan förut å greja lite , ja har nästan rensat allt som finns i lägenhet nu , har bara inte packat ner alla köks grejer än det gör ja senare .. sen har ja massa massa dret i källaren men jennie har nyckeln dit så där kommer ja inte in .. hon skulle komma me den senare i veckan så ja kan rensa undan all jävla dret ja har .. det lär finnas en hel del där nere .. ja rensa nog inte så bra när ja flytta från deje , hitta massa skräp förut .. som en stor boxninghandske i ludd ( vann på i2 marten för 100 år sen ) , en jätte gammal köks lampa :S , gardiner från typ artonhundra kallt , sängkläder från århundradet innan , filmer och skivor från typ 70 talet .. nej men ärligt hitta hur mycket som helst som jag inte borde spara på och det gjorde jag inte heller , slängde mycket myclet :)

sen tog jag mig en tur till deje , har ju lovat mia ja vet inte hur länge att jag skulle komma med hundhalsbandet ja lånat haha .. men nu har hon iaf fått tillbaka det .. så va ja in en sväng till erika med , va ju nästan hundra år sen ja träffa henne , iaf ett halv år sen :) bestämde att vi skulle till vingåker nästa vecka också , hoppas ja får bra lön så ja kan köpa mig nåt :)

jaja nej nu ska ja koppla in min dator för den tog ja faktiskt med , ska se om ja hittar nå kul bilder ja kan lägga in här sen .
see ya :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0