bara för att just nu har ja lite tråkigt

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEN ?
hum 1998 då gick ja väl i skolan , närmare bestämt i sexan va? haha

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEN ?
ja ganska mycket samma som jag gör nu , fast då bodde ja i deje ..

FEM SNACKS DU GILLAR ?
chips , chilinötter , jordnötter , annat naturgodis & salta pinnar ?

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL ?
carlene carter - every little thing , kjell höglund - genesarets sjö , björn afzelius - tusen bitar , nationalsången & balladen till sverige med ultima thule ( nu kan ja ganska många låtar utantill men .. )

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR ?
miljonär låter ganska mycket men har man bara en miljon så är inte det så mycket egentligen .. tex köpa ett stort lyxhus går ju inte eftersom ett hus för en miljon inte ärså mycket .. men jag skulle nog köpa en ganska fin båt , shoppa en hel del och tvinga daniel att åka utomlands med mig ( han påstår att man ska hålla sig på marken :P )

FEM DÅLIGA VANOR ?
bedöma folk utan att lära känna dom är nog min största ovana men ja jobbar på de :P sen vet ja inte nå annat tycker inte ja gör så mycket dumt .. han säger att ja snarkar :P

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA ?
va me daniel , rida hästen , åka båt , resa , spendera pengar :D

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLEKLÄ DIG I ELLER KÖPA ?
jadu , allt som har med emo att göra , det är inte riktigt min stil så att ..


FEM FAVORITLEKSAKER ?
öhm sen leker ju inte jag vidare mycket men ..

FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN ?
de va en ganska tråkig lista så att :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0