en till lista

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN ?
i really hope so :P

HUR RAGGAR DU ?
det är nog ganska olika ..

VAD HETER DU ?
Lina Charlotte

VAD KALLAS DU ?
Linus va nog de första folk kalla mig

VARFÖR ?
för att de är ganska likt Lina inte vet ja ...

VAD HAR DU GJORT IDAG ?
frukost , kört daniel till jobbet , lagt in en tvätt ...

VAD SKA DU GÖRA IDAG ?
åka till karlstad och packa kanske , tvätta lite mer , hämta daniel , göra mat ? tråkigt dag :)

VAD VILL DU HELST HA NU ?
ett fett konto så jag kan handla lite nya kläder

VAR ÄR DU NU ?
hos daniel

SAKNAR DU NÅGON JUST NU ?
ja det gör ja

RÖKER DU ?
nej

NÄR FICK DU SENAST NÅGON PRESENT ?
ja fyllde jämt just år men ville inte ha nåt förens ja flyttar

VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN ?
ja det är söndag idag och har inte direkt tänkt så långt ..

VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ DINA UNDERKLÄDER NU ?
svarta

LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG ?
nej dom kan kvitta

VEM PRATADE DU MED SENAST ?
daniel

VAD PRATA NI OM ?
vi sa hejdå :)

VAD GÖR DU JUST NU ?
en dum lista ?

ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN ?
kan va ja :)

ÄR DU BLYG ?
ibland

NÄR GICK DU UPP IDAG ?
runt åtta tror ja

NÄR KRÄKTES DU SENAST ?
det minns jag inte

VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ ?
just nu lyssnar ja på enya - paint the sky with stars

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT ?
nej i daniels

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT ?
ja jennie kanske gjorde det

HAR DU GLASÖGON ?
nej

BOR DU I STHLM GBG ELLER MALMÖ ?
nej

HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG ?
inte än

ÄR DU HOMOSEXUELL ?
nej

VAD TYCKER DU ÄRÄCKLIGT ?
maskar sniglar & blodpudding

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV ?
hmm stängde av närde blefv lottodragningen igår

VEM FICK DU SMS AV SENAST & VAD STOG DET ?
från therese , ja hoppas du harkommit hem nu :O

ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG ?
beror nog på vem de är

HUR SVARAR DU I TELEFON ?
hallå

VAD HAR DU FÖR INTRESSEN ?
mitt största intresse är väl hästar

FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU ?
packa i karlstad :D

HAR DU DVD SPELARE ?
ja räknar man alla har ja 4 st ( fråga inte varför )

VAD ÄR DU RÄDD FÖR ?
att få mitt hjärta krossat

HAR DU GOTT BORDSSKICK ?
absolut :)

VAD ÄR ATTRAKTIVT ?
daniel

VAR GÖR DET ONDAST JUST NU ?
har konstant ont i min vänstra axel & arm

KLIAR DET NÅGONSTANS ?
nej men gör de de så kliar jag tillbaka

VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU ?
inga

NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON ?
i sjuan tror ja

VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU HAR TRÄFFAT IDAG ?
jag har bara träffat daniel och mikael hållbus ( jobbar på macken :P ) daniel är snyggast :D

VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU ?
godis :P

VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN KILLE ?
ja vet faktiskt inte

ANVÄNDER DU TANDTRÅD ?
ja ibland

HUR MÅNGA HAR DU VART OLYCKLIGT KÄR I ?
jag väljer att inte yttra mig om de...

VILKET ÅR HAR VARIT BÄST I DITT LIV OCH VARFÖR ?
detta året är bäst enligt mig just nu , jag träffade daniel .. eller det va väl många år sen jag gjorde de men vi blev tillsammans i år ..

VAD KÖPTE DU SENAST ? ett level till daniel haha ..

BRUKAR DU KOMMA I TID ?
jag är ganska dålig på de :)

HUR KÄNNER DU DIG NU ?
trött ..

VANLIGASTE FÄRGEN PÅ DINA KLÄDER ?
svart

KAN DU LAGA MAT ?
ja men de är inte lika kul i ett litet kök som detta

VAD PLUGGAR DU ?
ingenting

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR ?
japp massa mys :)

HAR DU NÅGONSIN HAFT ETT JOBB ?
jag HAR ett jobb

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL ?
det är olika men är dock ganska lättpåverkad ...


:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0