helt otroligt

somnade nog innan nio igår , både jag & daniel .. totalt jävla sletna .. herregud .. såg några minuter på lilla jönsonligan som gick på fyran sen slockna vi :P
vaknade runt tolv och trodde jag skulle upp och jobba haha .. sen gick ja å la mig då vakna ju såklart daniel å undra va de va frågan om :P jaja .. nu ärja vaken och det är dag iaf :)
vet inte men funderar på att åka in till stan och packa ner lite saker i lådor och ställa här hos daniel .. har redan tagit hit tre lådor .. år juu inte direkt kul ha allt i karlstad heller när det försvinner massa .. skulle hämta min fritös häromdan men den är konstigt nog också borta :S antinten har spöket tagit den eller så ligger den i källaren , det spörs ..
idag blir de nog att jag färgarhåret med , köpte ju färg för nån vecka sen men har inte riktigt orkat än haha ..

mindre än en månad kvar tills vi flyttar nu , ska bli så underbart ...

jag är inte den enda som flyttar heller , det blir nog bra tror jag .. för alla ..

har förövrigt rensat undan två kassar med kläder som jag va å lämna hos syster igår , hon blev jätte glad :) men de kommer mer , har inte rensat stora garderoben än och där ligger det ju hur mycket som helst :S

nej nu ska ja nog göra mig en toast och sen kanske färga håret :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0