man kan bli irriterad för mindre ..

idag har vart en sån där dag man bara är irriterad på allt & alla , men jag har faktiskt anledning ..
för det första , när de ligger döda djur mitt i vägen, borde ingen ta reda på dom då ? på 62:an ( jag åker den när jag ska till jobbet ) har de legat en grävling mitt i vägen i flera dagar , i måndags var jag inte många milimeter från att köra på den , tisdag och onsdag har jag sett den , fortfarande ligger den mitt i vägen .. finns det verkligen ingen som sköter sånt där? en grävling kan faktiskt skada bilen :S

hade möte idag på jobbet , sen efter det står vi ute , gör vi alltid efter möten , småpratar å sånt men det gör väl alla ?
iaf så kommer en ur gruppen och frågar mig "när la du upp jordfelsbrytaren på hyllan?" jag svarar med ett ursäkta?! eftersom jag aldrig ens sett någon jordfelsbrytare där .. jaa eftersom det varken är jag eller cicci så måste det ju va du, tack för den liksom .. jag la in min fina attityd där och sa någopn väl vald mening om det hela , tanten blev sur och gick . Men gör man så ? bara flyger på nån sådär .. ingen kanske tycker detta är en stor grej , men man kan väl isf säga , ursäkta har du lagt upp joprdfelsbrytaren på hyllan ? istället för att säga NÄR GJORDE DU DET ?

hemma , va på ike förut köpte några lådor att packa i , två fina svarta och fyra fula vanliga bruna flyttkartonger , åker hem och packar i nästan alla mina kläder och tar hem dom till daniel .. varför undrar ni när jag inte flytar förens om en månad ..
JO FÖR ATT HEMMA SPÖKAR DET OCH NÅGON SNOR MINA KLÄDER !!
kan bli så jävla irriterad ibland , speciellt när mina kläder försvinner som jag vet ligger hemma .. och det är ju inte första gången någon har lånat dom heller ..
just nu är mina svarta fornarina ca 1000 :- en we tröja som ja gissar inte är billig ? en svart väst som ja klnappt hunnit använda och mina treäningsbyxor som kosta typ 500 :- okej inte mycket pengar kanske .. men PRINCIPEN att alla jävla kläder & grejer försvinner !

nu ska ja duscha tack & hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0