glitter lack?

till bilen... var finns de?

tänkte att ja nu skulle vara lite rolig och blanda i glitter i lacken och inte bara måla bilen svart utan ett lager klarlack med glitter i ovanpå, men fanns de på biltema som de brukar? NEJ...
kollade autoexperten eller va fan de heter men icke... orkade inte åka runt mera heller så får kika på de ikväll med daniel, eller möjligtvis imorron... har ja bestämt mig så ska ja ha!

lämnade för övrigt in min mobil idag IGEN på lagning, men fick ja nån bra lånetelefon då? NEJ! en gammal jävla ful nokia, ingen färgdisplay ingen kamera... INGETING! sur är ja ..
och på vägen hem flög en jävla sten in i rutan och gjorde värsta märket... inte min tur dag detta direkt... hmppf!




Kommentarer
Postat av: Emma

Verkligen :( Sjukt idiotiskt ! JAg har mina tankar hos mamman nu, hon måste må röv rent ut sagt :(

2009-04-16 @ 22:36:02
URL: http://eemmacaroline.blogg.se/
Postat av: Mia

Du vet ju vart det finns en fin bil till salu!!!

2009-04-17 @ 00:53:37
Postat av: Anonym

glitter färg har ja ingen aning om de finns men de heter ju flake när man har glitter i lacken.

2009-04-17 @ 08:01:25
URL: http://maddebadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0