jag blir så jävla förbannad!

fyfan för ALLA er som är ute och kör rattfulla på vägarna, dra åt helvete med er allihop! jag blir så jävla förbannad, om du måste dricka, kör inte bil och tvärtom...
igår var de en kvinna som dog efter att ha frontalkrockat med en annan bil där föraren var full!, står ingen ålder men hennes kompis i bilen som blev skadad var 19...
varför i helvete ger man sig ut på vägarna när man har druckit för??
jag har ett flertal kompisar som har kört rattfulla och jag tycker dom gör lika fel som alla andra...

ev av mina bästa kompisar förlorade sin mamma och nästan sina småsyskon när dom blev påkörda av en rattfyllerist för några år sen, sånt ska bara inte få hända!!!




införskaffa alkolås i ALLA bilar gratis så slipper vi sån här jävla skit!






och mitt hjärta stannade för en sekund när de första jag såg på aftonbladets sida var att en buss hade krockat med en bil och de första jag tänkte var att min mamma, sambo och min lillebror sitter just nu i en buss påväg ner till alperna!
de va fel buss... eller ska man säga att dom satt i rätt buss?





och nu till mitt mindre ilands problem... va fan ska jag göra med mitt hår? :'(



Kommentarer
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; fy fan vad jobbigt :/

2009-04-10 @ 15:57:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0