party snälla nån?

herregud va suget efter party och dricka kommer när vädret är så här... eller bara sitta och grilla & dricka cider, JA KAN INTE ENS TA MIG EN CIDER!!?
fyfan... har inte druckit en droppe alkohol sen nyår och kommer förmodligen ta min första öl igen på valborg vilket då gör att jag haft 4 veckors alkoholuppehåll... duktig flicka!
kommer ihåg när ja bodde i deje, då va ja duktig om ja höll upp en helg... ( förutom under tiden jag tyckte jag själv var riktigt deprimerad)
gud alkoholist varning.. !
jag har verkligen skärpt till mig sen jag blev tillsammans med daniel.. och han också för den delen..

2 års konstant festande och härjande är ett minne blott!




vi låter minnen vara minnen...



Kommentarer
Postat av: Erica

Har du hörtalas som den nya Afghanska lagen? Den om kvinnor som inte längre får utbilda sig. Läs mer på http://icasasikter.blogg.se och glöm inte att lämna din åsikt!

2009-04-04 @ 22:50:11
URL: http://icasasikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0