Strömavbrott

De sa poff så vart de bäcksvart.. Jag är mörkrädd sa ja, daniel bara vadå mörkrädd? Ja du vet.. De är mörkt och då blir ja rädd.. Och han bara fnissa åt mig, taski.. Sen när ja fråga han om vi inte mysa istället eftersom inte tvn funka, då lön strömmen tillbaka, attans osis.. Sist när strömmen gick stod daniel i duschen, då minsann vare jag som fnissa! Gu va gött, jobba imorn sen äre helg fan! Nu ska ja krama kudden.. Daniel fattar inte än varför ja lägger mig så tidigt.. Aaa.. Nu har ja testat på detta med att blogga från mobilen med.. Nice tur vi kommer framåt i utvecklingen :)

Kommentarer
Postat av: RonjaK

Hej jag har nyligen startat min första blogg och behöver tips från er andra bloggare så kika gärna in och kommentera bra/dåligt, intressant/ointressant osv.

Tack på förhand



KRAM

2009-04-02 @ 22:45:54
URL: http://ronjaking.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

Godmorgon.

allt bra idag?

Va med i tidningen idag om mitt bloggande gå in på bloggen och klicka dej till artikeln..

kul att man blivit så stor på kort tid



kram

Ps.Ha en toppen helg

2009-04-03 @ 08:31:59
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0