börjar jag bli sjuk ?

ja de skulle väl i så fall va jävligt typiskt! vill fan inte va mer sjuk i år, de kostar fan alldeles för mycket pengar..
åkte aldrig till stallet idag, mitt huve värker, min hals gör ont och jag har svin ont i ena mitt öra. hoppas verkligen inte jag åker på en öroninflamation eller nåt annat skoj.
nej tack då har ja hellre magsjuka! faktiskt..

ska trösta mig med lite grejer från oriflame
, haha... lägger beställning imorron direkt jag kommer hem från jobbet, jag har verkligen slappat denna perioden, ( 3 veckor ) har nog inte sålt för mer än 1500 :- fyfan..
skärpning!
ska åka förbi mammas jobb imorrn efter att ja slutat, hon och hennes arbetskamrater brukar alltid vilja köpa en massa! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0