i väntan på bättre tider..

tänkte ja göra en sån där lista som ni förmodligen inte kommer orka läsa igenom men whatever ;)


Lovar du att vara ärlig?  ofc!

Du heter: Lina Bodinsson... har ett svagt minne av att ja gjort denna listan förut.. karolina... lalala..

Smeknamn:
Lina?

Låt som när du är ledsen sörjer till?
hmm.. love hurts kanske haha

Beroende av: mobilen och daniel kanske :P  

Vem behöver du mest just nu: jag har daniel och de är nog han ja behöver mest juts nu..

Vad tror folk om dig? haha ja vet inte..

Stämmer det? ..?

Vad får du oftast komplimanger för? här i bloggen är de faktiskt väldigt ofta mina ögon + ögonbryn

Vad säger du för att imponera på någon
? försöker inte imponera så mycket på folk..

Hur imponerar man på dig? haha ja de är nog rätt så svårt.

Brukar du skratta för dig själv?
haha ja när ja läser folks bloggar :P

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "oki"

Äger du några converse:
nej..

Sprit, cider, vin eller öl: dricker helst öl, sprit blir ja för full på och cider är så sött.. vin är äckligt.

Brukar du bli för full:
sometimes

Vad har du för mobil operatör: telia

Är du allergisk i mot något: pälsdjur, mögel, damm, hö, gräs, nickel..

Har du haft sex idag: mm..

Nästa mål i ditt liv:
haha jadu..

Hur svarar du i mobilen: hallå..

Vem ringde du senast?
pappa

Antal timmar sömn inatt: vet inte, typ 10 kanske haha

Sov du ensam: nej

Brukar du komma i tid: jag är rätt usel på att komma i tid

När mår du bra: när ja har folk omkring mig som jag tycker om

När blev du fotad senast: igår, av mig själv :D

Hur känner du dig nu: ja, vet inte haha

Vanligaste färg på dina kläder: svart..

Vad tycker du om fötter:
ingenting

Hade du en bra kväll igår: jadå, mys

Favorit dryck på morgonen: vatten eller juice

Rakar du benen:
ja när de blir hårigt heh

När brukar du oftast gå och lägga dig:
är ja ledig dagen efter så kanske 2-4, jobbar ja så kanske runt 12

Är du blyg? ja de kan hända

Sysslar du med någon idrott: nej, eller ja rider ju..

Vill du hellre ha mail än brev:
klart de är kul med brev men lättare med mail :P

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja de gör ja

Har du spytt offentligt:
haha ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: skulle nog ha sex med en tjej för att kolla hur de känns för killar liksom..

Är du nöjd med ditt liv: en del, en del inte..

Är du bortskämd: nja inte speciellt.

Vad gör du i morgon: vet ja inte än

Vad är det värsta du vet? att få sitt hjärta krossat

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
olika

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
vet inte.. tycker de brakar lös för de flesta kändisar nu för tiden

Vad längtar du till? just nu.. att malin kommer och hämtar mig så vi kommer ut och rider nån gång :P

Har du bra vänner och äkta vänskap?
en del, har en del falska också.. tyvärr..

Vad använder du för shampoo? just nu, herbalifes aloe vera..

En speciell dag du minns: det finns en dag jag kommer minnas för alltid, som jag inte tänker dela med er :)

Hur gammal är du:
23

Tycker du om någon just nu:
ja de gör ja, tycker om min daniel ja

Om fem månader: är de den 9;e januari

Du samlar på:
skor haha ?

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: de brukade va therese..

Gillar du golf: haha nej

Vilken tid gick du upp idag: elva

Har du sovit i din egna säng inatt: i våran ja..

Har du strumpor på dig nu: nej
 
Bär du glasögon eller linser: nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej de tycker ja inte, ja köper de ja tycker är snyggast.

När går du upp ur sängen en helgmorgon:
mellan 9- 13, de varierar..

Har du piercing: ja i tungan

Vill du gifta dig: jja så småningom

Vill du ha barn: ibland haha

Solar du ofta: när de är sol ute

Är du bra på att laga mat: ja kan om ja vill

Är du flygrädd: njaaaee..

Hur vig är du: inte så

Är du musikalisk? haha ja väldigt va

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller juice

Vilken är din favoritglass: tip top eller dajm

Tror du på ett liv efter döden: Ja!

Tycker du om sushi: aldrig smakat

Vad äter du helst när du ser på film: chips eller godis

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du tandläkarskräck:
sådär

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll heh

Vilken ögonfärg har du: blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: jaa

Biter du på naglarna:
nej

Röker du: nej

Hur ofta tränar/motionerar du: när ja känner för de, just nu motionerar ja ganska mycket.

Senaste låt du hörde: beyonce - halo

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack så jättemycket :) Skorna kommer från scorett! de är helt underbara :) ja det är snyggt att vara lång!

2009-08-09 @ 20:05:45
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Linn

sv : tror inte det :/ :)

2009-08-09 @ 20:13:01
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: hehe oeky :D men så ska det ju va när man har klackar! att benen ser längre ut ^^

2009-08-09 @ 20:24:09
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: ja jag med :)

2009-08-09 @ 20:28:00
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja just ja du har ju inställt så ;) men skitsamma, ja, jag får ignorera henne bara ;) haha :D



Haha jaa exakt, egentligen får man ju inte ta bilder från googlek, eftersom dom kan vara upphovsrättskyddade men det gör ju alla, även jag :) men jag har ingen sån bild i headern, bara på inläggen :)

2009-08-09 @ 20:38:08
URL: http://haraldzzon.blogg.se/
Postat av: Arya

Läs mitt senaste inlägg och tipsa mig gärna! :) Kram

2009-08-09 @ 21:02:06
URL: http://aryas.blogg.se/
Postat av: Linn

sv : jag tror jag läste på nån blogg att frakten är ganska dyr .. vet inte

2009-08-09 @ 21:02:47
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: fridha

hej hur är det med dig idag då? :)

2009-08-09 @ 21:05:17
URL: http://fridhafelicia.blogg.se/
Postat av: lindA

haha jag läser jämt sånna listor ;D

2009-08-09 @ 22:54:44
URL: http://lindastrandberg.blogg.se/
Postat av: Arya

Om vad jag ska ge min mammas sambo i födelsedagspresent hihi, tog bort inlägget :P

2009-08-09 @ 23:26:21
URL: http://aryas.blogg.se/
Postat av: lindA

sv: haha japp ;D



tack!

gå gärna in och läs gärna mitt senaste inlägg :) säg vad du tycker!

2009-08-09 @ 23:30:48
URL: http://lindastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0