är det värt att förstöra nån annans liv för att göra sig själv lycklig ?

det har jag funderat över många gånger men tydligen så bryr sig inte folk längre, visar absolut ingen respekt för vare sig vänner eller medmänniskor.
näe jag är inget helgon jag heller, de sa ja inte..




-


kom nyss hem från jossan å co, fått mig lite kaffe å massa prat. va ute å red på piggelin förut också, galen! :P
han visar ju absolut inga tecken på att han har ont längre i alla fall så de är jävligt gött..
bara jävligt tråkigt att de hinner typ bli mörkt innan jag kommer dit så man hinner ju aldrig rida nån lång väg.

ska snart hoppa in i duschen å sen lägga mig faktiskt. gött trött är jag, behöver nog nån timmes extra sömn inatt tror ja.



hjärnskadad eller bara en tillfällig sinnesförvirring?

Kommentarer
Postat av: jennhy

när det gäller kärlek så ska man vara självisk och tänka på sig själv.



Lina förlåt för att jag inte svara men mina gratis sms går alltid ut i början av en ny månad och det gick ut igår och jag fyller på mobilen innan fredag, men jag finns på msn! :)

2009-12-08 @ 11:42:56
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0