okoncentrerat.

nä nu har de väl vart lite väl mycket förvirrande och krångliga inlägg va? men de är så, hjärnan står still fast de händer tusen saker ikring mig, hänger inte riktigt med.. jag förstår inte?
kanske vill jag inte förstå, kanske vill jag att tiden står still och väntar tills alla är redo, kanske vill jag spola tillbaka tiden ett par år och säga saker som aldrig blev sagda, göra saker som aldrig blev gjorda men inte för en sekund ta tillbaka nåt som jag gjort.
jag har känt mig väldigt tom på sista tiden, jag har saknat nåt, jag har saknat nån. trott att människan slutat bry sig om mig, trott att hon lämnat mig.
i lördags när ja satt på puben i grums så ringde nån till mig, jag flög bokstavligt talat över bordet och sprang in på toaletten för att kunna svara. thea stod de på displayen och de va ungefär samma känsla man har när man är alldeles sådär sprillans nykär och de bara bubblar i hela kroppen när man får ett gulligt sms av personen ifråga.
precis så kändes det i lördags när thea ringde och sa att hon saknade mig.
jag vet inte om de nånsin kommer att bli som de va förut mellan oss men jag vill i alla fall ha henne vid min sida. många gånger när de hänt nåt som jag bara måste berätta för nån har jag börjat skriva i telefonen, vart påväg att skicka till henne sen kommit på mig själv.. nej, inte till henne, det går ju inte, hon finns ju inte längre.. fast det gör hon ju, hon har ju inte precis varit död, men inte funnits hos mig, för mig liksom.
det finns så mycket saker som händer i livet som man bara kan berätta för en sån som thea. det är bara hon som förstår mig när det gäller vissa saker, och inte dömer mig för att jag är totalt jävla dum i huvet ibland.
vill att allt ska va som de va förut, men jag kan ju bara hoppas.



nu ska ja fortsätta mitt städande, nån tjej ska komma och kolla på lägenheten idag klockan tolv och jag hoppas innerligt att hon vill ha den och vill flytta.. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0