efterlysning !

hmm .. sen jag flyttade från karlstad har det försvunnit en hel hög med kläder och jag vet ärligt talat inte vart allt har tagit vägen =/
lite jobbigt är de eftersom det är kläder ja tycker om jätte mycket... speciellt en svart väst som kom från gina tricot.. köpte den för över ett år sen så den finns inte kvar i affär, har kollat i alla gina butiker vi har i stan men den finns ingenstans och ja har frågat men den kommer inte tillbaka heller .. så finns de någon som har en sån väst, i strl 36 som vill sälja hör av dig!! spelar ingen roll om den är begagnad.. ja vill ha en sån .. den är svart med flertalet knappar, "silke"tyg i rygg och nåt spänne... framtill sitter den typ som under brösten .. har ingen bra bild i daniels dator men ska kolla i min sen om ja hittar ..
snälla ge mig / sälj en till mig , please !!!!!
sen hade jag en jacka, också den från gina tricot .. den va också i sånt silkestyg .. i ungefär samma modell som såna skinnjackor som var/är så popälara ( inte mc - modellen ).
en sån skulle jag också kunna tänka mig att köpa begagnad för den finns heller inte kvar i affär då de va flera år sen jag köpte den...


yäääääh.



Kommentarer
Postat av: A -*

så bra då:D



haha okej :P aop härligt:D

2009-02-26 @ 18:11:10
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0