:)

still så jävla mycket vinter ute men en sak la ja märke till imorse ...  DE VA INTE BÄCKSVART!!! när ja åkte till jobbet, fyfan va gött. känns verkligen som de går åt rätt håll nu .. men fortfarande maassa snö och svinhalkigt vare.. höll på glida rätt in i en trottoarkant vilket inte hade gjort såååå mycket med fina bilen .. gjorde så med 850in två gånger i SAMMA trottoarkant, japp jag lyckas med allt =/

meeeeen de va iaf ljusare imorse och de gjorde mig sååå glad .. hehe ..

synd bara att de tydligen ska snöa i helgen .. FAN !






bke får fan ta på sig ansvaret för den jävligt kassa bildkvaliten på alla bilder ja lägger upp.. har en lånetelefon och vill inte ens spekulera i hur många personer som använt den innan mig =/
den är lortig och delar fattas och displayen är helt prickog, syns på alla bilder.. värsta suddigt..
vill gärna ha tillbaka min c905 nu !

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0