honey im home !

fast de va ingen älskling hemma ...
fyfan va jag är trött på mornarna, och seg... och dryg.. ja kommer verkligen inte upp den tiden jag ska komma upp, klockan ringer fem.. sex börjar jag, halv sex får jag panik sliter på mig kläder slänger på mig smink och åker iväg i alldeles för hög fart.. normalt? säkert ..
jag är så trött jämt, skulle vilja lägga mig 18 om kvällarna men då tycker nog daniel att ja är lite tråkig eftersom ja är tråkig nu när ja lägger mig så tidigt (22-23) då är ja ju död ju .. bara fär att han inte börjar så tidigt =/

ikväll ska ja iaf göra tacos, sen har ja köpt semla med .. ja äter inte men daniel ska få en :P



waaaaaaaaaaah.. ge mig lön nu och gör mig inte besviken älskade chef !!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0