määäääät!

nyss åte tacos & nu är ja verkligen mätt!


daniel kollar på semestersvenskar eller va fan de heter och ja pallar de verkligen inte ..







fick ja inte fina blommor av han häromdan?



förresten syns mitt ärr/sår i pannan? fint va .. idag på jobbet så skulle ja lägga in pappershanddukar i en såndär hållare, så kände ja först under om de behövdes så tryckte upp handen i den där.. aa de låter skumt men.. och hela de där jävla locket ( som ska sitta fast! ) bara åker ut å smäller till mig rakt i skallen, rätt i pannan så ja fick värsta röda märket.. fasen va arg ja blir, de gjorde så jävla ont haha ..
arbetsskada eller? hahah .. har ju skämtat lite i våran grupp att vi är så jävla störda som råkar ut för saker hela tiden, som när lotta smällde huvet rakt i en betongvägg när vi skulle köra kombimaskinen .. okej vi skratta, eller jag skratta mest hon fick ganska asont :P
ibland har vi riktigt skoj på jobbet faktiskt
:)

vissa tycker att städjobb inte är ett riktigt jobb men jag har faktiskt hellre ett städjobb än går på soc.. jag tjänar mina pengar och jag klarar mig iaf,,
jag har en jättefin lägenhet och en underbar pojkvän. visst väntar jag på att jag ska vinna miljonen på triss för drömma kan man ju alltid göra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0