mycket möjligt jag är ytlig

men so what? im still a rockstar ;d





juste .. nån gång, snart .. så kommer jag faktiskt berätta va de hemliga är. men vill inte att folk ska tro att jag gör en sån sak och sen berättar de för att jag "skryter" om det .. för så är absolut inte fallet.. det är inte så .. jag kan stå för det, men vill helt enkelt inte skrika ut det än så hela sveriges befolkning vet..

jag må vara ytlig men är inte alla de på ett eller annat sätt? du klipper dig för att vara fin, du sminkar dig för att bara fin, du köper nya kläder för att du vill vara fin.
man har ju städat och snyggt hemma för att man vill att de ska vara fint?
jag går inte runt i trasiga skor för jag vill inte vara ful och jag tänker färga om mitt hår för jag vill vara fin.
mycket man gör här i livet gör man för att man vill vara fin, utan att man ens tänker på det .. men om man gör det för sin egens skulle eller nån annans det är frågan ..
och jag gör ingenting som varken daniel eller mina kompisar vill att jag ska göra, allt jag gör hittar jag på själv sådeså ..

kalla mig gärna dum i huvet men man lär sig inget om man inte gör misstag .





6 days to go..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0