sjukt trött

körde daniel och pontus till vålberg för en liten stund sen och jag är så jävla trött och min skalle värker och halsen gör ont, så jääävla typiskt... "bli inte sjuk nu Lina" nej ja har klara mig hela vintern från allt va sjuk heter så varför skulle ja bli sjuk nu .. mm precis, varför?
vill bara gräva ner mig i sängen och vakna upp på typ torsdag nästa vecka eller nåt ..
kämpar för att inte ta värktabletter, hahah nu låter ja som nån narkoman eller nåt men då menar ja typ bara vanliga ibumetin som ja brukar ta så fort ja får lite ont i huvet haha .. men ska försöka låta bli de nu hur ont ja än har :P





Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren :) Måste säga att jag fick fler positiva än negativa kommentarer! Tror de var för att jag tog fram starka argument och sådant till varför de va tvugna att ändra på sig oh växa upp.

2009-02-24 @ 21:32:36
Postat av: sofie

fin blogg

2009-02-25 @ 11:50:51
URL: http://sofieew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0