vart kommer jag ifrån?

när folk frågar "jaha du är från vålberg?" då svarar jag men nej jag bor ju utanför vålberg, i segerstad.. de känns mer som om det tillhör karlstad faktiskt .. ligger ju på andra sidan e18 haha .. och det är inte långt till bergvik heller.
nej frågar folk vart jag kommer ifrån så svarar jag ju deje såklart... fast jag flyttade till deje när jag var 18 år och bodde där i 4 år så att har ju inte vuxit upp där direkt .. jag kan lika gärna svara att jag kommer från karlstad .. kronoparken närmare bestämt, men jag gillar inte det stället har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.. så jag säger hellre att jag kommer från deje.
där har ja mina mesta och besta vänner och jag vet inte men ibland skulle jag faktiskt kunna tänka mig att flytta tillbaka, men aldrig till nån lägenhet.. i så fall ett hus, men bara om daniel skulle följa med.. och de gör han nog aldrig :/
nej jag trivs i segerstad.. mina grannar är jätte trevliga, ( jämfört med vissa jag hade i deje ) och det är skitfint här..
ska bli riktigt spännande att se hur allt ser ut på sommarn .. de va ju sensommar/höst när ja va här och tittade på lägenheten, vi flyttade in i november och då fanns de ju inte direkt mycket löv på träden och inga blommor eller nåt.
tror vi kommer trivas här skitbra faktiskt :)



tänkte faktiskt krypa till sängen nu. sista dagen jag "måste" gå och lägga mig i tid.. eller förutom på söndag då, då blir de nog sova jääätte tidigt ..
men sen behöver jag inte gå upp 5. det har verkligen varit skitjobbigt dom sista två veckorna, jag snoozar telefonen i en halv timme så jag får springa upp och i panik sätta på mig kläder, sminka mig,, skrapa rutor på bilen och åka iväg till jobbet. såååå jävla trött har jag varit.. känner mig nästan död ibland, ärligt .. är de inte semester snart? ;S
jag skulle vilja va ledig hela sommaren men fick vecka 31-34, är liite missnöjd men man kan inte få som man vill jämt .. jag hade valt 30-33 och de är ju inte såå stor skillnad .. daniel visste inte än när han kan va ledig så de spörs, hoppas ja inte förstört hela sommaren iaf, de vore ju ett öde om vi fick helt olika veckor ..
men får vi samtidigt så blir de nog kusten faktiskt.. de va fan as längesen jag va där och jag saknar de som FAN!


nog tjatat om allt .. godnatt ! <3

SOMMAR!!


i nästa vecka eller nåt tänkte jag exprimentera lite med mitt hår, rött, blont, mörkt? LUGG?! va tror ni .. lägger upp lite bilder på hur jag sett ut i mina dagar så KAN NI VÄL VARA SNÄLLA OCH GE MIG LITE RÅD? (A)
släng in en kommentar.. de är inte så jobbigt :P

tack för mej hej !




Kommentarer
Postat av: Ida

Läste dina tidigare inlägg och blev fast i inlägget ang tjejer som kladdar på andras pojkvänner. Där har du faktiskt inte så mycket att yttra dig om.. Känner dig inte för fem öre men blev bara jävligt irriterad när jag läste det. Vem var det som var på min pojkvän för flera år sedan? kladdade och äcklade dig hela tiden :) Ville bara få fram det. Ha det så bra!

2009-02-27 @ 00:09:04
URL: http://idaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0