visst känns de ..

 som en kniv i hjärtat när man är ovänn med den man älskar mest på jorden?

det känns som att jag försöker vara så öppen jag bara kan i den här bloggen, men ibland går de inte .. endel grejer dom stannar i hjärtat..
men liksom folk ska ju inte tro att jag har de mest perfekta förhållandet i världen.. de vill jag inte att folk ska tro heller för då är de ju fejk.. vi bråkar precis som alla andra, okej inte alla andra.. för vissa bråkar inte alls.. vissa är "perfekta" tror dom själva.. men jag tror ( min åsikt ) att ett förhållande man inte bråkar i är ett ganska dåligt... man behöver inte skrika och slå ihjäl varann men aa ni fattar kanske?
just nu .. är jag och daniel ovänner och de känns inte alls bra.. eller han säger att vi är vänner bara för att vi inte ska fortsätta bråka men ja känner ju att de inte alls är bra än,.. är jag en fighter? VILL jag att vi ska bråka? humm..
men jag vill alltid diskutera klart grejerna, jag vill komma nånstans med det .. men han vill bara att allt ska va bra =/ visst de vill ju såklart jag också men man kan ju inte bara sopa allt under mattan?

de mesta vi bråkar om är pengar och vad vi ska göra med pengarna vi har .. jag vill egentligen spara flera tusen i månaden så man kan göra roliga saker under sommaren, men så mycket pengar har varken jag eller han så de blir aldrig att vi lägger undan nåt. det är en bil som står och väntar på att bli fixad, de är nya kläder som helst ska köpas, det är mat som ska fylla kylskåpet, vi har 4 djur som ska ha mat och andra grejer, daniel har en son han vill köpa grejer till, vi ska kunna göra roliga grejer på helgerna och bla bla... men just nu, räcker inte pengarna till allt de ... ( inga kommentarer om va ja lägger pengarna på sofie .. tack :) )
det gör att vi börjar bråka .. för vi vill båda ha massa pengar, jag har ända sen jag har vart liten tror ja, haft ett väldans stort habegär, jag vill ha allt...
daniel vill också ha ganska mycket... ääärs nu spårar jag ur, ja vet inte va ja vill ha fram egentligen men tycker i alla fall att de är väldigt jobbigt att vi bråkar ... men de går ju över, vi blir vänner osv... men de tar på krafterna.. VÄLDIGT MYCKET! jag har väldigt lätt för att bli ledsen ,.. varför vet ja ej men de bara är så ... och när de blir såhär blir ja superledsen och vill bara att allt ska bli bra igen på stört...

nån som har nå tips för att man INTE ska bråka om ekonomin och om andra dumma jävla grejer?

jag älskar honom men han förstår nog inte riktigt hur mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0