besikta skrothögen idag då.

idag har ja jobbat, satan va skönt de är utan massa odrägliga ungar på skolan :D men imorn kommer dom då är allt som vanligt igen , slit å släng ..
mormor hämta mig förut på jobbet , hade ju bråttom hem å me buss tar de ju år innan man är framme . så kom daniel hem med min lilla volvo så åkte vi till säffle , bra försenade också :P
men vi hann väl ändå och in i hallen med bilen .. ja hörde hur dom muttrade till varann gubbarna men fatta aldrig va dom sa, tänkte ingen ide lyssna får alla tvåor på papper sen endå :P
men så fick ja pappret och ena gubben bara ja handbromsen får ni fixa :) och inget mer haha ja blev nog fasen både glad och chockad ja hade räknat med massor av tvåor som alltid på mina bilar hehe :) men nu är de bara fixa den och besikta igen inom en vecka så är de bara tuta köra ..

SKA BLI SÅ UNDERBART SLIPPA ÅKA BUSS IMORN !!! :D
får sova lääänge haha ända till kvart över fem :P

sen åkte vi till bergvik handlade lite tacos å annat grejs så myasde vi .. så va vi till djuraffären med och köpte mat åt alla våra djur :) daniel står här i högsta hugg med en lång jävla pinne och försöker få ormen att äta råttan .. han äter i alla fall han, stackars tindra har inte ätit på ja vet inte hur länge=/

nej nu ska jag göra lite nytta i hemmet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0