ANG: LIPO-BOND! ANNONSEN HÄR UNDER

den där tänker jag testa.. ska beställa idag :)
hade telefonmöte idag som är som en liten "chef" för mig.. hon skäller på mig när ja slarvar haha..

men iaf så rekommenderade hon denna produkten/tabletterna eftersom folk tydligen har rasat i vikt av dom.. och de tackar vi ju inte nej till? :P
kan man gå ner 1-2 kg i veckan så är ju de jätte bra, nå sin målvikt ännu snabbare.. så ja den ska ja testa och jag kommer självklart skriva om mitt resultat i bloggen :)

det är ju en hel vetenskap herbalife.. jätte kul.. hur mycket som helst finns de och monika vill att jag kommer till malmö på lördag för en stor träff och massa information och de skulle ju inte alls va fel..
och om man ändå åker till malmö kan man ju åka över till danmark och tyskland och köpa lite alkohol hehe :P
jaja.. får ta en diskussion med herrn här hemma..

ska så småningom ta tag i de där med att fixa en ordentlig hemsida också..

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: DOm hade inte råd att ha mig kvar : (

2009-07-30 @ 21:29:35
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0