TA LITE ANSVAR FFS!

uuuh börjar bli LITE trött på detta.. som sagt förra året, närmare bestämt i november bestämde sig min hora till hyresvärd ( den förra alltså ) att skicka kronofogden på mig så han inte hade fått in hyra tillräckligt tyckte han..
egentligen skulle han ha ringt mig men skickade en smaskig räkning istället,  som jag betalade för att de inte skulle bli massa skit.. meen han skicka aldrig in papper på att jag betala så de blev ett ustalg ändå = betalningsanmärkning som tingsrätten visserligen skulle röja undan..
men nu efter mer än ett halvår är den fortfarande inte borta och jag börjar bli trött på att ringa runt och maila runt massa jävla idioter som inte vill ta ansvar för nånting!
idag fick ja prata me en snubbe vid namn bernt som först jämförde att kontakta kronofogden va ungefär samma sak som att ringa chefen för skansen.. lika idioter :D haha klockren!

iaf så ska jag bara maila in kvitto på skiten till honom så skulle han fixa de sen.. jag har fått tusen olika nr, mail adresser, fax nr osv.. dumt bara ge mig rätt från början och inte sitta å ljuga om att ja ska ringa hit å dit å göra de ena å de andra :S

trött blir ja ! suck.. de här tog musten ur mig känner ja.. fan, en kall öl vore! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0