en mördad och 4 döda i trafikolyckor..

.. och 4 allvarligt skadade kvinnor..

de va va midsommarn i år hade att bjuda på.. man vet att de är ca 4 personer som kommer att dö nåsntans i sverige, så säger ju statistiken.. men man vet aldrig vart..
detta året var de återigen en värmlänning med bland de 5, en kille på 17 år från sysslebäck tror ja?
så jävla tragiskt tycker ja.. 2 17-åringar och 2 ett par år äldre.. och kvinnorna i 22 & 30 års åldern..

jag minns midsommaren för ett par år sen när vi va uppe i sunne och firade.. satt hemma hos josse (tror ja?) och grilla och hade de väldans trevligt.. dagen efter var mindre trevlig när vi fick veta att 2 ungdomar från sunne hade kört ihjäl sig dagen innan.. kompisar till dom ja va med.. de va ingen munter stämning kan ja lova =/

och ja.. 2009 var alltså inget undantag.. vi följer fortfarande statistiken..





jaja.. idag va jag och natasja ner till sjön å lekte med vovven lite.. han fick bada och hämta sten från botten.. hahah han tycker de är skit kul, knäppa hund!
sen kom jossan & jens så grilla vi å så..

jens envisas fortfarande med att kalla vovven för räkost, ja kallar han för rexo och daniel kallar honom för packo...
tror ni vi har en förvirrad hund? hah!





nej nu blire soffan godnatt!

Kommentarer
Postat av: laura

17åring är från höljes från början men bodde med sin familj i grums sen många år tillbaka.. dom va på väg till sysslebäck. tragiskt med alla olyckor.

2009-06-20 @ 23:24:21
URL: http://laurabergstrom.blogg.se/
Postat av: Sandy

Svar: Tack för kommentaren!



Kul att höra andra åsikt om det här sjuka.



Kram / http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2009-06-21 @ 02:49:10
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com/
Postat av: jennhy

sånt där är så jävla hemskt..



sv: nejnej jag mena inte så! :) jag hade inte ens kollat på alla kommentarer för jag hade inte tid att skriva blogg, jag skrev bara ett innlägg lixom, sen lära jag skynda mig :P



haha ja exakt, nej det gör jag inte :) jag vet om jag är dum eller inte och det är jag inte. jag känner mig själv mer än någon annan så hon vet inte ett piss :p och hade det varit förut hade jag tagit åt mig, men nejnej ingen ska tro att dom kan trycka ner mig med några löjliga utryck :D



vad härligt att höra! :) jodå, det är helt okej med mig, lite stressad bara, lär skynda mig hem till pontus hihi :P

2009-06-21 @ 19:10:56
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: steph

just du borde ställa upp i min veckansblogg tävling! lyckatill! =)

2009-06-22 @ 12:28:14
URL: http://mize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0