de ni!

Fullständigt namn? - karolina charlotta bodinsson

1. Exakt ålder? - 23 år, 6 månader & 5 dagar

2. Bor ? - karlstad/segerstad

3.hur många rum har ni i huset? -3 stycken

4. Bor tillsammans med? - daniel

5. Husdjur? - 2 ormar en ödla ett marsvin

6. Färg på ditt hus? - rött

7. När är du född? - 850915

8. Klass? - ja när ja slutade skolan för 5 år sen gick ja i j3f

9. Vilket år tar du studenten? - 04 TOG ja studenten!

10. Något jobb? - of course

11. När ska du sova ikväll? - snart tror ja, känner mig död.

13. Duschat idag? - har inte orkat de än

14. Kramat någon idag? - nepp

15. Pussat någon idag? - inte de heller faktiskt

16. Vad har du ätit? - frukost och lunch

17. Dagens klädsel? - pyjamas braller och gul/blå hoodie

19. Dagens sötnos? - jag själv tydligem ;)

20. Dagens roligaste? - har inte hänt så mycket roligt idag ( negg )

21. Har du många vänner? - ja de har ja väl

22. Hur många har du kysst? - har dock inte räknat

23. Vem kramade du senast? - daniel

24. Hur många vill du ha sex med? - vilken dum fråga de är väl inge tal man tänker på direkt men ja vill ju bara ha sex med daniel

25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - en

26. Hur många har varit otrogna med dig? - 2

27. Har du pojk-/flickvän? - pojkvännen är min sambo

28. Vem pratade du med i telefon senast? - thea

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - alltså hon är en :D


FAVORIT:
31. Film? - the man in the moon

32. Låt? - dancing in the dark tror ja

33. Mat? - kebabrulle me mild sås ;P

34. Dryck? - vatten med is är nog goast ändå

37. Stad? - hmm hela västkusten

38. Land? - Sverige

39. Ämne i skolan? -  jag hatade skolan

40. År? - hmm


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - daniel

43. Gången du spydde? - de minns ja inte

44. Gången du grät? - igår

45. Pizzan du åt? - familjevesuvio med mild sås

46. Gången du var i göteborg? - nåt år sen?

47. Gången du var i stockholm? - i somras när ja skulle till finland

48. Gången du var full? - på nyår

49. Gången du var hög? - när jag skulle operera mig för ca 3 veckor sen, räknas de?

50. Personen som såg dig gråta? - daniel

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - svart

52. Hund eller katt? - hund, är allergisk mot katter

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - de beror på vem jag är med

54. Tv-spel eller datorspel? - tv

55. Singel eller upptagen? - upptagen va

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - facebook?

58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad

59. Big brother eller paradise hotel? - bid brother

60. Svart hår eller blont? - sitter de på mig så svart...

61. Blåa ögon eller bruna? - Blå

62. Choklad eller lakrits? - tycker om båda

63. Göteborg eller stockholm? - jadu...

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

65. Coca cola eller fanta? -  måste jag välja dricker ja ju hellre cola...

66. Pizza eller kebab? - kebab då

67. Randigt eller prickigt? - Randigt

68. Älska eller älskas? - älskas för älska kan göra ondare...

69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? - 1 kille men sen älskar ja ju min familj och mina vänner

71. Personer du hatar? - som jag hatar på riktigt 1 men sen tycker ja mindre om fler.

72. Personer som sagt jag älskar dig? - 3

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1

74. Glassar du ätit på en dag? - 3 kanske?

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen

76. Gånger du haft minnesluckor? - ett par

77. Piercingar har du? - öronen och tungan

78. Personer du saknar just nu? - jag saknar min thea väldigt mycket

79. Gånger ditt hjärta brustit? - om jag ska vara riktigt ärlig så har nog mitt hjärta brustit en gång

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - daniel

81. Ska du träffa imorgon? - har inge planerat

82. sjöng du senast för? - sara och ja har sjungit lite när vi jobbat

83. Hade du senast en msnkonversation med? - joel

84. Spelade du tv-spel med senast? - vet inte

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - daniel

87. Förtjänar att dö? - de ska ja nog inte skriva här

89. Vill du sova bredvid inatt? - daniel helst

VAD:

90. Gör dig glad? - när man får ett sms där de står jag saknar dig då blir man fan glad !

91. Gör dig ledsen? - när jag och daniel bråkar

92. Vad vill du helst göra nu? - gå och sova?

93. Önskar du att du slapp göra? - jobba, skulle lätt leva som lyxhustru

94. Vill du ha nu? - en överdos sömntabletter

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar

96. Längtar du till? - när de blir vår på riktigt

97. Tycker du om dina betyg? - nej

98. Ångrar du i ditt liv? - om jag inte gjort de jag ångrar så hade jag ångrat att jag aldrig gjort det.

99. Är det bästa som har hänt dig? - 14/2-08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0