:)

kollade lite snabbt på reprisen av den rätte för rosing, palla jag ens 5 minuter? vet inte riktigt hur gammal hon är eller så men om hon skulle bli tillsammans med en kille under 20 skulle jag tycka de va lite äckligt.okej åldern ska inte ha någon betydelse men tycker att man får  tänka lite när man har barn som inte är mycket yngre än killen... snuskigt!

klockan är sex och de är väl snart läggdags.. eller pappa skulle ringa mig runt 21 skicka han sms omförut så skulle vi väl bestämma lite och så.
shit va skulle jag göra utan min älskade papi?

imorgon kommer de väl inte bli något bloggande alls för min del, jag hade gärna gjort de om ja hade kunnat men ska höra me thea om hon vill låna min blogg lite :P
på tisdag KANSKE jag börjar blogga igen, de beror på allt..





nån som har nåt film tips eller möjligtvis tips på bra serie?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska se filmen ikväll =) Hoppas på att den är bra! Ja det är lepigen jag ska köpa. Det funkar alltså? Jag tänkte äta det samtidigt som jag tränar såklart. För lite ökad effekt =)

2009-03-01 @ 18:19:09
URL: http://sundanceneah.blogg.se/
Postat av: Emma

Kolla på Samantha Who. Det är skit bra. :D

2009-03-02 @ 08:21:07
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0