:)




sådär nu har ja duschat å sånt idag också.. går riktigt bra detta, kunde till och med raka mig under armarna själv haha, benen vågade ja mig inte riktigt på så dom får va håriga höhö :) vi har en superliten duschkabin att lägga sig ner där så att daniels ska göra de åt mig är lite onödigt :P
annars går allting ganska bra tycker jag. rör mig så mycket jag bara kan men har inte varit ute på nån större promenad än, hämtade posten förut och de är så jävla kallt och isigt ute så stannar helst inne :)

vill verkligen att dagarna ska gå nu så de blir bättre, de är jobbigt detta, ont i ryggen gör de för jag spänner mig så hela tiden och sitter rakt upp. kan inte ligga rak i sängen utan måste ha miljoner kuddar annars gör de ont.. vill ligga på sida eller mage när jag sover helst och de funkar inte riktigt nu.. ååh allt är jobbigt MEN jag får skylla mig själv, detta har jag valt.

men vill bara gnälla lite :)


ska bli trevligt med besök ikväll om inget kommer ivägen. therese min andra halva har ju aldrig varit här sen jag flyttade och nu skulle hon passa på medan Micke skulle till Jens.. som jag för övrigt fortfarande inte bor granne med hahahah...





hur fan kan man va så jävla bränd som du?
det är såna som du som man bara vill spotta på.
tänk dig för INNAN nästa gång du öppnar käften, trampar man på dom som står mig nära trampar man även på mig och det gillar jag inte, lortunge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0