falköping tur & retur!

nyss hemkommen från falköping då... ringde och väckte sara ca 5.20 imorse men hon lät mer pigg än va ja kände mig faktiskt :P
så åkte vi till staden och bytte bil sen bar de iväg, tog mig faktiskt bara 2 timmar att köra dit, lätt på gasen :D
och jag kan säga att de va fan mer vår där än va de är här, INGEN SNÖ!!!
ville ta med mig alla söta snödroppar hem ju, fan! här är de bara massa dimma och snö och slask som ligger... fast den håller väl på och smälter i alla fall får ja hoppas...

man får se de roliga i de hela, vi fick cheesburgare och godis efter vägen.. jag hitta dit men inte hem, vi åkte fel väg och hamna i skogen nånstans där vi hitta ett helt järde fullt av tranor och svanar, ganska söta med andra ord...
hem kom vi i alla fall och allt gick gör bra, allt såg jätte fint ut och alla är nöjda och glada :)


jag HUNGRIG som vanligt!

Sara hungrig, åt allt som hon kunde stoppa i munnen, HAHA!

haha lite mongo är du :D





får inte glömma att gå upp imorron också... fy faaan va segt de va gå upp FEM typ idag när ja sovit så länge som ja velat nu i två veckor, detta är absolut inte bra för mig... usch! men ska bli ganska skönt komma in i vardagen igen och göra lite nyttogöra, röra lite på fläsket och bete sig som en människa igen :)
få ordentlig lunch och inte leva på nudlar och rostade mackor! de kan inte vara nyttigt att leva som jag gjort... men visst vore de att få ligga kvar i sängen även imorron... och övermorron, och hela livet... :P
pratade nyss med chefen också, jag har ju vart såååååååååååååååååååååååååå orolig över hur de blir med sjukpenning och sånt, trodde de va försäkringskassan som skulle betala ut de, och som kanske många vet är dom ju gaanska sega så va orolig jag skulle få halv lön eller nåt nu bara ... men de är tydligen mitt jobb som betalar i två veckor, om inte tre så nu lätta väl en sten eller två från hjärtat! :)

nej nu ska ja nog plocka lite och poppa lite musik innan daniel kommer hem :)



Kommentarer
Postat av: jessica jönsson

vill du att din blogg ska synas och få fler läsare? kika då in på min blogg :)

2009-03-16 @ 14:44:39
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: L i s a

Hej, allt väl? :D

2009-03-16 @ 14:51:54
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: L i s a

Bra! Här är det sådär, lte sjuk. Händer ikv?

2009-03-16 @ 15:01:16
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

sv: haha, självklart inte gumman!

2009-03-16 @ 15:07:45
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: L i s a

Tänk positivt, snrt är det helg igen! Jag ska bara mysa.

2009-03-16 @ 15:11:13
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0