godmorgon älskade läsare

hoppas ni sovit gott?

det har fan inte jag, vaknade runt halv två och somnade inte om förens fyra typ.. sen vakna ja sju och kunde inte somna om igen så har lega å tjata på daniel å peta på han å försökt få han å vakna hahah ..
nu har han åkt till jobbet och lämnat mig åt mitt öde =/ buhuu!

blir nog inte värst mycket idag heller, börjar bli tråkigt bara va hemma .. gissar på att jag kommer sitta framför datorn större delen av dagen tills älskling kommer hem och lagar mat åt mig :)



nu frukost !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej cutie, tänkte bara höra med dig om du är för eller emot att vika ut sig? ha en underbar torsdag

2009-03-05 @ 10:21:45
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0