jag märker

att jag får färre läsare när jag inte uppdaterar JÄMT!

hade jag kunnat så skulle jag blogga hela dagen och uppdatera om allt och ta massa bilder... men ja tror inte min chef skulle bli så nöjd på mig då faktiskt ... de sägs ju att man ska passa sig för sina chefer här i bloggvärlden, finns ju dom som fått sparken hoho :P
meen ja har ingen bärbar =/ men ja vill... jaja...
hälsade på pappsen & malin en sväng innan ja åkte hem idag faktiskt, en snabbis bara... han fick hjälpa mig med en sak pappan, som alltid hehe ...
så va ja in till jennie med, lämnade hennes bikini och hon blev sååå nöjd!! kul :)
hmm nu vet jag nog vem som är TJUVEN!! fan dig... de saknas GANSKA mycket kläder sen ja lämnade lägenheten i karlstad och har ingen aning om vart de tagit vägen, men nu tror ja att ja vet... jaja, bara införskaffa sig nya tråkigt nog... tur att jag är så rik.. går aldrig nån nöd på mig! hmppf...
men såg va mycket lön ja får in på fredag, jag blev både chockad och fundersam... inget stämmer... får kolla lönebeskedet imorron ja...

nu så väntar ja på att min kära daniel ska komma hem så vi kan mysaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ahha uscha!! :S haha ja snacka om att bli lurad..ja drog på min solglajjor o jeansjacka o sprang iväg..brrr!! men jag vägrar ta fram vinterjackan igen!! :) hehe jo..han har nog de..ja me..ordentligt bortskämd jag blir av honom kan ja lova ;D härligt!

2009-03-25 @ 17:09:14
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Usch då, är du frisk nu då? :) Ikväll ska jag ta det lugnt och sen mysa med killen när han slutar jobbet :) SJälv då?

2009-03-25 @ 17:50:17
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha. Okej. Det va ju bra. ;) Jag älskar dom även om folk tittar en hel del. Haha.

2009-03-25 @ 18:02:14
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi. Tycker jag också. :D Även om jag fick en anonym kommentar att dom inte va det. Haha. Köpte dom på www.Bellme.se men dom byter grejer när dom vart uppe 24 timmar. Det fanns blå, grön, lila, röd och vit om jag minns rätt. ;)

2009-03-25 @ 19:53:42
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0