jahaja var tydligen utmanad :O


utmanad av sofie

  • svara på frågorna
  • välj ut fyra stycken att utmana
  • skriv till dom att dom är utmanade
  • skriv även till den som utmanade dig att du gjort utmaningen

jag utmanar michaela, mimmi, thea & emma

vilken mat äter du ofta?
köttfärs och makaroner ( daniel har förbjudit mig att göra de mer :P )
när du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper till att duka av?
de är nog olika men jag är ganska lat :P
vart sitter du helst och bloggar?
jag sitter ju oftast hemma men när jag får tag i en dator så bloggar ja
köper du ofta trisslotter?
ja men jag försöker dra ner haha
vilken stad eller land har varit din bästa semester?
cypern 2000 lätt!
vilken tv-kanal tittar du mest på?
vet inte, tittar så lite på tv


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Rolig lista :)

2009-03-15 @ 12:28:44
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0