men kom igen folket!

ni sänker min statistik!! :(

haha nej nu ska ja inte vara sån, är ju jag som är så jäkla kass på att uppdatera... idag är ja på lite bättre humör faktiskt, jag hatar honom inte lika mycket nu haha :)
kom typ nyss hem från jobbet, ska sova en stund tänkte ja för ja ska iväg å jobba sen igen, gott med lite komp timmar att ta ut!

fick ett samtal förut, fick höra MASSA smaskiga saker... de är sjukt hur mycket skit så nära personer kan snacka om en alltså, att folk orkar?! de gäller ju att välja vilka man ska lita på och inte.



nej men ja VEEEET att ja kunde köpt mig en bil för 40 tusen ca men nu vare så att ja inte hade nån lust me de.. ja kanske vill köra runt i en röd liten ful rostig volvo, kan ja inte få göra som ja vill då eller??

trött ja blir på att folk måste snacka...




igår när ja kom hem från jobbet hittade ja ett gammalt minnes kort till mobilen med gamla bilder...



guuuuuuuuud va ja saknar att rida!



så ser huset vårat ut fast spegelvänt ;p



jag tycker att jag är jätte rolig, finland -08 :P





min bil, är den inte vacker så säg?? :D



Kommentarer
Postat av: Emma

Du får bli med hem till mamma och rida nån gång då. :D

2009-03-31 @ 16:20:32
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Åååh så skönt. Nej de är man inte , inte om man försöker göra nåt åt de !

2009-03-31 @ 16:32:47
URL: http://eemmacaroline.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag får med en jättelängtan av att rida ibland! :P

2009-03-31 @ 19:53:32
URL: http://ingenvanligswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0