nu är jag arg!!

beställde en vara på tradera för ett tag sen och har satt in pengar å allt.. säljaren verkade seriös då han har sålt flera tusen grejer och nästan bara fått posotiva omdömen så jag tänkte inte på det.
jag fick vänta med att betalningen tills jag fick lön och den 27/2 satte jag in pengar åt han men inte hört något alls från han sen dess, han svarar inte på mina mail och jag har inte fått något paket.
då jag betalade flera andra grejer på samma datum och fick grejerna levererat i förra veckan borde detta också ha kommit nu.
det är så jävla dålig stil tycker jag, 450 :- är mycket för mig faktiskt ;S
nu har denna killen avslutat sitt konto på tradera, varför vet jag inte, harn har vart medlem sen 2005 så VERKADE ju bara en seriös kille liksom... fan man kan inte lita på nån, så jävla trött blir jag!

nån som vart med om liknande???



Kommentarer
Postat av: Ellis

Synd om det är någon du känner... :O

2009-03-09 @ 13:30:19
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ellis

Hör av mig ikväll då :)

2009-03-09 @ 13:38:09
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0