till salu

aaa daniel har ju en ful a-traktor till salu nu som nån ska komma och kolla på imorn, hoppas verkligen han får den såld, den är så ful och jag skäms för att den står under våran car-port! :) hahaha ...
snart blir de väl ( så fort vi får en extrapeng i kassan ) att fixa till bmwn också.. den bara står den... känns lite trist...
åker ju hellre i den än i skrothögen måste jag ju säga... men men... ska väl fixa till den lite också hade jag tänkt, när jag ändå har en liten bil som går relativt billigt och är besiktad och så kan ja liksom lika gärna pimpa den :) haha... ska försöka fixa bort all rost och så sen så är ju jag faktiskt king på tona rutor så de blir när de blir varmare ute... borde tona framrutorna också så ingen ser att de är ja som kör :) haha...
nej skämt åsido!

imorron ska ja upp tidigt, rättare sagt runt fem halv sex, då ska jag hämta Sara om hon lyckas vakna sen ska vi byta bil hos pappa, litar inte riktigt på min bil till 100 %, sen åker vi ner till falköping, ska på min första återkontroll efter operationen, ta bort stygnen och såntdär...
och hoppas på att allt ser bra ut!! :|
men de gör de nog.. har fortfarande lite ont emellan varven, känner väl inte direkt för att börja jobba på tisdag med tanke på att jag inte får lyfta nåt och inte kan ta i ordentligt... men men, jag måste ju, får göra mitt bästa...
men äter inte så mycket värktabletter längre, jag orkar helt enkelt inte.. ingen antibiotika, de va bara en vecka och jävla tur va väl de för fy fan va dålig i magen jag blev av den :S

men så nu ska ja lägga mig på soffan breve daniel en stund så hörs vi imöra...
skriv gärna nåt roligt till mig så svarar jag imorron :)
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas de går bra på återkontrollen.. nää kanske inte super gammal.. men ingen liten ungdom heller =)

2009-03-15 @ 21:44:04
URL: http://katka.blogg.se/open
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jaa! Det var verkligen trist att det skall vara så! Vi började med en lugn fest med vänner liksom =/

2009-03-15 @ 21:57:29
URL: http://lindablom.se
Postat av: emma

svar. det är reklam.



kram emma

www.missemmasvarld.blogg.se

2009-03-15 @ 21:59:19
URL: http://missemmasvarld.blogg.se/
Postat av: Malin- hockeyfruga

jopp! ;) hahaha typiskt!! ;P läste det, vad har du opererats för?

2009-03-15 @ 22:48:58
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Merna

nice blogg. :)

2009-03-16 @ 19:55:32
URL: http://mernakryo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0