uppdatert!

väldans va jag har blivit seg på detta, förra veckan skrev ja miljoner inlägg om dan och nu blir de knappt ett om dan hahah... men igår va ja ju faktiskt knappt hemma och inte i förrgår heller. så ibland blir de så...

och åter igen till alla er som skickar anonyma kommentarer som är elaka.. jag bryr mig inte om du tycker att jag är ful, faktiskt... jag kommer fortsätta att lägga upp bilder på mig själv och gillar du inte de du ser så behöver du faktiskt inte titta så enkelt är de...




ikväll blir de så jävla lugnt, känner mig fan lite hängi alltså :(
hade lönesamtal idag med chefen också, massa positivt, me like!

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Svar: Jadå jag har haft en bra dag:) Sj?



Anonyma ser antagligen hemsk ut eftersom de inte vågar visa vem de är och du kan fortsätta lägga ut bilder på dig för du ser bra ut:)



/E

2009-03-20 @ 18:28:30
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo tack självd ? <3

2009-03-20 @ 21:50:29
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0