ett möte med tårar? :/

ja så kan man väl säga att de va idag, de va inte ett kul möte direkt med tårta och sånt.. nej nej, satt och skoja i bilen påvägen dit att nu får vi sparken allihop! haha.. men så var icke fallet.. men nästan...
eller, jag drabbas ju inte av detta, som tur är.. för då hade ja nog fan sagt upp mig på fläcken ärligt talat.. orka allt krångel hela jävla tiden?
nej.. men de va så att vissa blir förflyttade hit och dit och jag förstår att dom inte tycker om de, vissa där inne satt faktiskt och grät och jag tycker så synd om dom eftersom dom inte har nå val, de är bara å gilla läget liksom =/
så va de me de...

sist jag & jossan skämta om att nån hade fått sparken så va de ju faktiskt så.. och nu detta,.. ska aldrig mer skämta om sånt?!


ikväll skulle jag ha varit med och sprungit i vår-ruset, eller gått.. men ja orkar faktiskt ärligt talat inte de, jag är lat jag vet men har inte tränat ( inte ens vart ute & gått ) sen nån vecka innan jag opererade mig och de skulle nog vara fasligt jobbigt att gå 5 km eller va de nu är.. fy satan, så nej ja stannar hemma hehe.. de ser faktiskt ut som de blir regn också, himlen är fan svart!





Kommentarer
Postat av: NETTAN!

sv: okej :) lägger till dig nu =)

2009-05-13 @ 15:57:13
URL: http://netttis.blogg.se/
Postat av: M

Sv. Ingen aning!

2009-05-13 @ 16:00:17
URL: http://sextankarnas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0