igår va polisen här igen ?

ja tydligen.. grannen berätta att dom visst varit här under tiden ja jobba, dom passar på då.. vad dom gjorde de vet ja inte riktigt, men tycker sånt är så jäkla fult.. vill dom nåt kan dom ta de me mig, min bil kan ju inte direkt prata?

apropå bilar, köpte mig en ny bil igår, wihu äntligen! :D
en silvrig 855 -96 och jag är nöjd! känns jävligt gött ha en bil faktiskt, och får hoppas att den inte rasar!
jag har ju en tendens att ta död på alla bilar ja kör haha..

och vad ska jag göra med min gamla bil? hade tänkt ge bort den till bättre behövande, nån som vill ha motorn eller va fan som helst.. men som om jag får göra mig av med den nu när den är föremål i en utredning?
orka.. nej patrik får nog stå ut med att min vackra bil står här utanför.. nån som vill ha en volvo 460? :O

tänkte lägga ut bilder på bilen sen, den ja köpte igår alltså.. är inte världens vackraste, ser lite gubb svensson ut men med lite andra fälgar, tonade rutor å så blir de nog bra :P


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Haha, ja lite försiktig ska man nog vara. Jag klagade en gång över våran förra hyresvärd i en annan blogg jag hade då.. så kom det någon kort anonym kommentar med namnet "Hyresvärden" haha blev lite skraj, inte för att ja tror att det var våran hyresvärd men ändå :P



Grattis till nya åket ;)

O ja, snutar är äckliga skitar :P

2009-09-02 @ 16:07:02
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0