jag blottar mitt liv för er.

jag säger mycket men inte allt. det funkar inte så. lite håller jag inom mig medans andra hemligheter berättas vidare av mina sk vänner och en del berättar jag själv.. det funkar ju nästan så för alla?
är lite nego pego idag, nej de är ja väl inte.. är egentligen ganska glad.. är en bra dag. fick vikarie på jobbet så vi hann med mycket, sånt gör en glad.

va med malin till grums också och kolla när hon hoppa med billy. speciell häst det där.. men oj så fin han är!

har inte gjort värst mycket annat heller.. joo jag har ätit godis, fy skäms!



haha nej.. detta va mest en hej jag lever! orkar liksom inte skriva så mycket ibland, perioder ni vet... ont i ryggen har jag, ut med vovven nu sen duschen sen sängen, HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0